Teie auto - meie varuosad

Kättesaadav premiumklass

Loomulikult võin ma mõista neid inimesi kelle jaoks muutus S-klassi auto kättesaadevaks 20 aastat peale masina konveierilt maha veeremist. Loomulikult on ahvatlev puudutada autot, mille 20 aastat tagasi vaatasid hinge kinni jäädes järeke ja mõistasid, et peab olema minimalselt pankur või tehaste ehk laevastiku omanik, et lubada endale sellist autot. Tänapäeval selle eest võib sellise auto lubada endale 3% eest alg hinnast. S-klass, A8 jne võib osta mobiil telefoni hinnaga! Te kujutage endale ette sellist inimest, kes 1998 aastal võis endale lubada AUDI S8 või MB W220 S600. Need on ju kõik tõelised miljonääride limusiinid! Ei tahaks hästi uskuda, et tavaline maaler või torujuri võis endale lubada AUDI S8. Aga inimesed sukelduvad sellisesse sügavikku pea ees, endale aruandmata, et kulutused nende autodele remondiks ja hoolduseks ületavad tõenäoliselt nende hetkelist alghinda. Ja algavad öõpputud otsingut GOOGLE-ist, osta odavaid auto varuosi, osta odavaid auto varuosi online, osta odavaid auto varuosi Tallinnas.

Sellepärast, et need „PREEMIUM KLASSI“ masinad ja olgu ta siis S600, S8 või 760, nad olid omal ajal väga, väga kallid, aga inimesed kes soetasid selliseid masinad tollel ajal uutena, neid huvitas kõige vähem arve bensiini, remondi või hoolduse eest.

Tendents oli selline, et 20 aasta jooksul pärast konveierilt maha sõitmist langes nende hind kõige trastilisemalt ja tänapäeval võib sellise auto endale soetada iga keskmise palgaga inimene, põhimõtteliselt….

Seega 20 aastat mööduded on Teil võimalus puudutada suurepärast S-Klassi 3000 euro eest, rõõmustada seni, kuni teeninduses pole avastatud, et ABC veermikus ei ole elusat kohta ja remont + varuosad lähevad maksma 6000 eurot… Siis kaovad inimestel kõik illusioonid ja nad proovivad vabaneda oma laibastunud S-klassist, või alustavad jälle otsingud; osta odavaid  MB varuosi Tallinnas, osta MB auto varuosi jne…

Sama lugu on ka BMW 7 seriaga ja AUDI S8-ga. Need kes ostavad täna „Seitsmese“ või S-Klassi 3000 euroga vaevalt lähevad hoolduseks esindus töökodadesse – hakkavad ju otsima odavaid varuosi, ja et kuskil Lasnamäe garaazis kohalik „meistrimeed“ need ka ära vahetaks. Sellest hetkest algavadki probleemid, kui need kunagised hirmukallid limusiinid saavad ebakvaliteetset remonti ja ebaprofessionaalset hooldust. Pärast on kohati isegi spetsialistidel raske arusaada mida need hädalised meistrimehed oma garaazi nurgas kokku on keeranud.

Ma tahtsin öelda kuhtsalt seda et kui Teild on tekkinud palav soov osta endale esinduslik auto, mis on 20-25 aastat vana, siis peate arvestama eelarvest osam oma  „pääsukese“ ülalpidamiseks. Need atod ei olnud algselt odavad. Need olid kõrgetehnoloogilised masinad omas ajas, eesrindlike mehaaniliste lahendustega pardal. Jah, need autod on tänapäevaks oma alsgsest hinnast palju odavamad, aga endiselt nõuavad kvalifitseeritud teenindust spetsialistide käe all.

Ärge öelge oma unistustele ei, aga ärge unustage ka vanarahva tarkust : ihnuskoi maksab alati topelt.

Armastage ja hoidke oma autosid.

Toomas Kuum

Tmsauto.ee

Me kasutame vajalikke faile cookie, Meie veb-leheküljetöökorras hoidmiseks. Teie nõusolekul Me võime samutikasutada mitte olulisi cookie faili. Tagamaks parema kasutajakogemuse ja analüüsi veb-lehekülje liiklusest. Nõustumakskasutama cookie faile Meie veb-leheküljel, vajutage “nõusoleku”.